Citaat van Gast op 5 november 2011, 11:33
Ik heb mijn thermocet omgebouwd van aardgas naar propaan alleen nu branden de hoofdbranders met veel lawaai en ploffend onregelmatig. Wat is nu het probleem? Op aardgas was alles goed.
Groet Nicos
Ik heb mijn thermocet omgebouwd van aardgas naar propaan alleen nu branden de hoofdbranders met veel lawaai en ploffend onregelmatig. Wat is nu het probleem? Op aardgas was alles goed.
Groet Nicos