Citaat van Gast op 14 december 2011, 16:12
Hallo,
Ik heb en klein scheurtje in één van mijn gaskachels zitten ( in het verbrandingsgedeelte ).
Kan ik dit ergens mee dichtmaken of mag dat niet.
Zoja waar kan ik dat het beste mee doen.
Bvd
Gert
Hallo,
Ik heb en klein scheurtje in één van mijn gaskachels zitten ( in het verbrandingsgedeelte ).
Kan ik dit ergens mee dichtmaken of mag dat niet.
Zoja waar kan ik dat het beste mee doen.
Bvd
Gert