De muur wordt heet.
Citaat van Gast op 27 maart 2011, 08:11Wij hebben een houtkachel, tussen de muur en de kachel zit ongeveer 10cm en kennissen zeggen dat dit te dicht aan de muur is.
Wij willen de kachel niet verder de kamer in zetten omdat waar de kachel staat erg smal is.
Is het erg die 10cm of is er iets aan te doen zonder dat die verder de kamer in komt?Joop
Wij hebben een houtkachel, tussen de muur en de kachel zit ongeveer 10cm en kennissen zeggen dat dit te dicht aan de muur is.
Wij willen de kachel niet verder de kamer in zetten omdat waar de kachel staat erg smal is.
Is het erg die 10cm of is er iets aan te doen zonder dat die verder de kamer in komt?
Joop
Citaat van DT Installatietechniek op 26 mei 2011, 19:07Dag joop
De minimale afstand openhaard ten opzichte van muur staat in de voorschriften die je bij je openhaard hebt gekregen.
Om het goed brandwerend af te werken kun een plaat promatect gebruiken zo zit altijd aan de veilige kant.
Dag joop
De minimale afstand openhaard ten opzichte van muur staat in de voorschriften die je bij je openhaard hebt gekregen.
Om het goed brandwerend af te werken kun een plaat promatect gebruiken zo zit altijd aan de veilige kant.
