T Stuk Enkelwandig Staal
Citaat van Gast op 1 januari 2014, 13:31Dag beste kachel vrienden,
Ik heb een t stuk waarvan het mondstuk wat op de kachel rust (achyeraansluiting) is standaard gepuntlast.. het is enkelwandig staal. Als ik dus vanaf de ingang van de kachel aansluiting het t stuk in kijk kan ik rondom de laspunten het licht naar buiten zien... komt hier straks geen rook de woonkamer binnen?
Het is van bifil een merk wat hier in belgie bekend is om zijn lang bestaan en rvs kanalen.
Ik ga proberen een foto te sturen. Mvgr Paul
Dag beste kachel vrienden,
Ik heb een t stuk waarvan het mondstuk wat op de kachel rust (achyeraansluiting) is standaard gepuntlast.. het is enkelwandig staal. Als ik dus vanaf de ingang van de kachel aansluiting het t stuk in kijk kan ik rondom de laspunten het licht naar buiten zien... komt hier straks geen rook de woonkamer binnen?
Het is van bifil een merk wat hier in belgie bekend is om zijn lang bestaan en rvs kanalen.
Ik ga proberen een foto te sturen. Mvgr Paul
Citaat van Gast op 1 januari 2014, 13:56Dag beste kachel vrienden,
Ik heb een t stuk waarvan het mondstuk wat op de kachel rust (achyeraansluiting) is standaard gepuntlast.. het is enkelwandig staal. Als ik dus vanaf de ingang van de kachel aansluiting het t stuk in kijk kan ik rondom de laspunten het licht naar buiten zien... komt hier straks geen rook de woonkamer binnen?
Het is van bifil een merk wat hier in belgie bekend is om zijn lang bestaan en rvs kanalen.
Ik ga proberen een foto te sturen. Mvgr Paul
Dag beste kachel vrienden,
Ik heb een t stuk waarvan het mondstuk wat op de kachel rust (achyeraansluiting) is standaard gepuntlast.. het is enkelwandig staal. Als ik dus vanaf de ingang van de kachel aansluiting het t stuk in kijk kan ik rondom de laspunten het licht naar buiten zien... komt hier straks geen rook de woonkamer binnen?
Het is van bifil een merk wat hier in belgie bekend is om zijn lang bestaan en rvs kanalen.
Ik ga proberen een foto te sturen. Mvgr Paul

