of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

merk

Hallo,

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 merken houtkachels.
Kunt u mij zeggen welke u zal adviseren?

de Invecta balder of de Wamsler KF101?

De invecta lijkt mij wat beter in elkaar te zitten

alvast bedankt gr Henk