Citaat van Gast op 23 november 2010, 21:33
Hallo,
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 merken houtkachels.
Kunt u mij zeggen welke u zal adviseren?
de Invecta balder of de Wamsler KF101?
De invecta lijkt mij wat beter in elkaar te zitten
alvast bedankt gr Henk
Hallo,
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 merken houtkachels.
Kunt u mij zeggen welke u zal adviseren?
de Invecta balder of de Wamsler KF101?
De invecta lijkt mij wat beter in elkaar te zitten
alvast bedankt gr Henk