of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Gas, hou of toch CV

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat wij het beste kunnen nemen? Wij willen dolgraag een gashaard/houtkachel willen hebben. Mijn woonkamer is ong. 135m3.

De eerste voorkeur gaat uit naar een gashaard; maar we hebben geen idee of dit erg duur is, of duurder dan een houtkachel. Ik bedoel hiermee het verbruik.

Groet,
Annemieke