Citaat van
PvM op 16 maart 2016, 15:52
Ik ben op zoek naar info over de Jeunesse no.4s kachel.
Helaas weet ik niet of en hoe ik een foto moet/ kan plaatsen.
Ik weet dat het een Engelse kachel is. Vroeger kolen gestookt.
Onze wens is deze kachel te gaan gebruiken voor hout maar ik weet niet of dat kan of mag. Daarnaast zou ik graag weten hoe oud deze kachel ongeveer is.
Ik heb gegoogled maar kan mijn kachel niet vinden. De no.2 en no.3 wel.
Ik hoor het graag als iemand mij meer kan vertellen.
Groeten Pascal
Ik ben op zoek naar info over de Jeunesse no.4s kachel.
Helaas weet ik niet of en hoe ik een foto moet/ kan plaatsen.
Ik weet dat het een Engelse kachel is. Vroeger kolen gestookt.
Onze wens is deze kachel te gaan gebruiken voor hout maar ik weet niet of dat kan of mag. Daarnaast zou ik graag weten hoe oud deze kachel ongeveer is.
Ik heb gegoogled maar kan mijn kachel niet vinden. De no.2 en no.3 wel.
Ik hoor het graag als iemand mij meer kan vertellen.
Groeten Pascal