Waarde Speksteen Kachel
Citaat van Gast op 12 juli 2010, 22:15Besten,
Ik heb afgelopen week een huis gekocht met daarin een speksteen kacheltje. Omdat het een nogal klein huisje is hebben we het kacheltje en de schouw eruit gehaald. Nu wilde ik graag het kacheltje verkopen.
Ik heb alleen geen flauw idee wat het kacheltje waard is. Een goede vriend van ons vertelde dat die kacheltjes nog best de moeite waren om te verkopen( ik wilde er al een bloembak van maken) <img src="style_emoticons//tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" />Mischien dat iemand hier weet wat een redelijke prijs is. Ik hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben natuurlijk <img src="style_emoticons//biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
http://fotos.marktplaats.com/kopen/4/ea/Xl...sbhu1fdhw==.jpg
Alvast bedankt!
Vriendelijke Groet, Rick
Besten,
Ik heb afgelopen week een huis gekocht met daarin een speksteen kacheltje. Omdat het een nogal klein huisje is hebben we het kacheltje en de schouw eruit gehaald. Nu wilde ik graag het kacheltje verkopen.
Ik heb alleen geen flauw idee wat het kacheltje waard is. Een goede vriend van ons vertelde dat die kacheltjes nog best de moeite waren om te verkopen( ik wilde er al een bloembak van maken) <img src="style_emoticons//tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" />
Mischien dat iemand hier weet wat een redelijke prijs is. Ik hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben natuurlijk <img src="style_emoticons//biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
http://fotos.marktplaats.com/kopen/4/ea/Xl...sbhu1fdhw==.jpg
Alvast bedankt!
Vriendelijke Groet, Rick
Citaat van kachelman op 13 juli 2010, 10:36een bloempot maken van een kachel,menig kachel liefhebber zou het doodzonde vinden <img src="style_emoticons//blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" />
de kachel die u daar heeft lijkt veel op het merk wat geimporteerd wordt uit zweden,ik verwacht dat u er toch een 300 a 400 euro voor moet kunnen krijgen.(zonder beschadigingen of breuken)
een bloempot maken van een kachel,menig kachel liefhebber zou het doodzonde vinden <img src="style_emoticons//blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" />
de kachel die u daar heeft lijkt veel op het merk wat geimporteerd wordt uit zweden,ik verwacht dat u er toch een 300 a 400 euro voor moet kunnen krijgen.(zonder beschadigingen of breuken)
Citaat van Gast op 15 juli 2010, 06:54Hey Kachelman,
Heb gezocht maar kan geen merk op het kacheltje vinden.
Het stookgedeelte van het kacheltje is:
Hoogte: 60cm
Diepte 23 cm
Breedte 23 cmDe opening waar het deurtje in hangs is 17x17
Is dat niet heel klein?
Groeten Rick
Hey Kachelman,
Heb gezocht maar kan geen merk op het kacheltje vinden.
Het stookgedeelte van het kacheltje is:
Hoogte: 60cm
Diepte 23 cm
Breedte 23 cm
De opening waar het deurtje in hangs is 17x17
Is dat niet heel klein?
Groeten Rick
Citaat van marcelgerry op 18 juli 2010, 20:00Hey Kachelman,Heb gezocht maar kan geen merk op het kacheltje vinden.
Het stookgedeelte van het kacheltje is:
Hoogte: 60cm
Diepte 23 cm
Breedte 23 cmDe opening waar het deurtje in hangs is 17x17
Is dat niet heel klein?
Groeten Rick
Rick,
De door jou aangeboden kachel wordt door ons geïmporteerd uit Zweden.
Naam kachel: Oden 110
Vermogen / effect: 5 Kw
Rookaansluiting achter: Ø 125 mm
Gewicht: 120 kg
Hoogte: 870 mm
Diepte: 330 mm
Breedte: 330 mm
Houtlengte: 375 mmSuc6 met de verkoop <img src="style_emoticons//wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=";)" border="0" alt="wink.gif" />
Heb gezocht maar kan geen merk op het kacheltje vinden.
Het stookgedeelte van het kacheltje is:
Hoogte: 60cm
Diepte 23 cm
Breedte 23 cm
De opening waar het deurtje in hangs is 17x17
Is dat niet heel klein?
Groeten Rick
Rick,
De door jou aangeboden kachel wordt door ons geïmporteerd uit Zweden.
Naam kachel: Oden 110
Vermogen / effect: 5 Kw
Rookaansluiting achter: Ø 125 mm
Gewicht: 120 kg
Hoogte: 870 mm
Diepte: 330 mm
Breedte: 330 mm
Houtlengte: 375 mm
Suc6 met de verkoop <img src="style_emoticons//wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=";)" border="0" alt="wink.gif" />
Citaat van marcelgerry op 18 juli 2010, 20:05Hej Rick,
De door jou aangeboden kachel wordt door ons geïmporteerd uit Zweden.
Naam kachel: Oden 110
Vermogen / effect: 5 Kw
Rookaansluiting achter: Ø 125 mm
Gewicht: 120 kg
Hoogte: 870 mm
Diepte: 330 mm
Breedte: 330 mm
Houtlengte: 375 mmSuc6 met de verkoop
Hej Rick,
De door jou aangeboden kachel wordt door ons geïmporteerd uit Zweden.
Naam kachel: Oden 110
Vermogen / effect: 5 Kw
Rookaansluiting achter: Ø 125 mm
Gewicht: 120 kg
Hoogte: 870 mm
Diepte: 330 mm
Breedte: 330 mm
Houtlengte: 375 mm
Suc6 met de verkoop
Citaat van kachelman op 20 juli 2010, 07:40Betere informatie kun je niet krijgen lijkt mij <img src="style_emoticons//biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
Betere informatie kun je niet krijgen lijkt mij <img src="style_emoticons//biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
