Citaat van Gast op 6 oktober 2012, 17:40
Ik heb een buitenkacheltje gemaakt van een vat, wat aardig wekrt maar er komt nog wat teveel rook terug door het stookgat ( opening). Weet iemand een formule voor het ontwerp van een goede buitenkachel: Luchtaanvoer - stookhoogte - opening - afvoer?
Ik heb een buitenkacheltje gemaakt van een vat, wat aardig wekrt maar er komt nog wat teveel rook terug door het stookgat ( opening). Weet iemand een formule voor het ontwerp van een goede buitenkachel: Luchtaanvoer - stookhoogte - opening - afvoer?