Citaat van
kachelman op 9 januari 2010, 10:18
hallo Beun,
weet je of de gaskachel een open of een gesloten systeem betreft.
Dit is te zien aan de uitlaat als deze twee buizen in elkaar heeft,vaak is de maat 100/150MM dan is het een gesloten systeem.
Bij een gesloten gaskachel systeem mag je de gevel uit en met een open systeem moet je naar de nok van de woning
hallo Beun,
weet je of de gaskachel een open of een gesloten systeem betreft.
Dit is te zien aan de uitlaat als deze twee buizen in elkaar heeft,vaak is de maat 100/150MM dan is het een gesloten systeem.
Bij een gesloten gaskachel systeem mag je de gevel uit en met een open systeem moet je naar de nok van de woning